Logo Elgiganten
Jämför produkter Du kan jämföra upp till 3 produkter
Till startsida
Tillbaka till startsidan för våra kökssidor
Våra köksmodeller
Se alla våra köksmodeller och luckor
Boka Tid
Boka kostnadsfritt möte med en av våra köksspecialister

Frågor och svar om kökskampanjen vecka 39–47, 2017

1. Vad innebär erbjudandet?

20% rabatt på Epoqkök. Gäller samtliga produkter inom kitchen sortimentet. Stommar, (även Click). Lådfronter, luckor, handtag, blandare, hoar, bänkskivor. Kort sagt, allt utom frakt. 

2. Vem kan ta del av erbjudandet?

a) Erbjudandet gäller endast för privatkunder.
b) Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden.
c) Frakt tillkommer.

3. Hur länge gäller kampanjen?

Kampanjen gäller 26 sept–26 nov, 2017.

4. Jag beställde mitt kök innan kampanjen startade, kan jag ändå ta del av detta erbjudande?

Du kan ta del av erbjudandet om du inte redan fått ditt kök levererat eller använt dig av något annat erbjudande.
Kontakta Elgiganten kundcenter på telefon 0771 – 115 115 så hjälper vi dig.

5. Kan jag göra min beställning nu, men få köket levererat senare?

Du kan beställa köket nu med leverans senast vecka 05, 2018.

6. Måste jag handla allt på samma gång?

Nej, du behöver inte handla allt på samma gång.
a) Du måste komma upp i minst 10 000:- vid köptillfället för att ta del av erbjudandet.
b) Du måste handla allt inom kampanjperioden.

7. Hur beställer jag mitt kök för att ta del av kampanjen?

Du beställer köket via Elgigantens köksspecialister. Se var du hittar din närmaste köksspecialist, och boka tid i våra varuhus för ett kostnadsfritt köksplaneringsmöte. Det går även rita ditt kök i vårt ritverktyg och sedan skicka ritningen via ritverktyget till butik.

Frågor och svar om kökskampanjen.

1. Vad innebär erbjudandet ?

Stommarna på köpet, vid köp av kök.

2. Vem kan ta del av erbjudandet?

  • Erbjudandet gäller endast för privatkunder.
  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden
  • Frakt tillkommer.

3. Hur länge gäller kampanjen ?

Kampanjen gäller mellan vecka 46 2016 - 05 2017

4. Jag beställde mitt kök innan kampanjen startade, kan jag ändå få ta del av detta erbjudande?

Du kan ta del av erbjudandet om du inte redan fått ditt kök levererat eller använt dig av något annat erbjudande. Kontakta Elgiganten kundcenter på telefon 0771 – 115 115 så hjälper vi dig.

5. Kan jag göra min beställning nu men få köket levererat senare?

Du kan beställa köket nu med leverans senast vecka 17 2017

6. Måste jag handla allt på samma gång?

Ja, då erbjudandet gäller ett komplett kök.
A) Du måste komma upp i minst 10:000 vid varje köptillfälle för att ta del av erbjudandet. B) Du måste handla allt inom kampanjperioden.

7. Hur beställer jag mitt kök för att ta del av kampanjen?

Du beställer köket via Elgigantens varuhus som har kökssäljare. På elgiganten.se kan du boka tid hos din lokala kökssäljare.

Rådgivning – låt våra köksrådgivare reda ut i röran

Elgigantens köksspecialister hjälper dig med råd och idéer och kontrollerar att köket blir funktionellt.

Boka 90 min köksplanering med en av våra köksspecialister i ditt lokala Elgiganten-varuhus. Tjänsten är gratis och utan förpliktelser. Ta med aktuella mått. Om du redan har ritat ett kök som du vill beställa utan ändringar kan du också boka tid för köksavslut/betalning. Du bör då boka 30 minuter.