Kundtjänst
Här hittar du all information du behöver om våra tjänster. Använd gärna vår sida med vanliga frågor, eller kolla in något av de andra alternativen nedan. Vi finns här för att hjälpa dig!

Reparation och support
Problem med din produkt? Ofta kan tillverkarna hjälpa dig direkt. Om de inte kan hjälpa, kan du istället kontakt vår kundtjänst.

Spåra din leverans
Har du köpt en vara på hemsidan, via telefon eller i ett varuhus och undrar när den kommer? Så här gör du för att se status på leveransen.

Hitta varuhus
Letar du efter adressen till en specifik butik eller vill se vilken som är närmast dig.

Vanliga frågor
Har du några frågor? På våra FAQ-sidor hittar du svaren på våra vanligaste frågor.

Boka och Hämta
Beställ online - hämta produkten i butik. Testa vår smarta och smidiga Boka & Hämta -tjänst.

Prismatch
Vår prismatch garanterar att du alltid får det bästa priset när du handlar på Elgiganten.

Tillgångsgaranti
Har du hittat ett kampanjerbjudande som du är intresserad av? Vår tillgångsgaranti ser till att du får de produkter som du önskar.

Betalningsalternativ
Vi erbjuder flera sätt att betala dina inköp. Här kan du läsa mer om våra flexibla betalningsalternativ.

Bli en B2B-kund
Handlar du elektronik åt ett företag eller en institution? Hitta all information som du behöver om våra B2B-tjänster här.

Anmäla försäkringsskador
Har din produkt blivit skadad eller stulen? Du hittar information om hur du gör en skadeanmälan när du är försäkrad via Elgiganten här.

Våra villkor och integritetspolicy

GDPR - dataskyddspolicy
Vill du veta mer om hur vi skyddar din personliga information?

Visselblåsningspolicy
Elgiganten AB har åtagit sig att göra affärer med ärlighet och integritet.