Jämför produkter Du kan jämföra upp till 3 produkter

Transportskada

Om produkten skulle vara skadad när du mottar den, reparerar eller ersätter vi den utan kostnad.


Stora varor levererade med hemleverans

Så här gör du:

    1. Packa försiktigt upp emballaget och inspektera noggrant innehållet. Notera och ta eventuellt bilder av skadan (gäller även skador på emballage).
    2. Om möjligt, rapportera till chauffören som levererade varan.
    3. Anmäl skadan så fort som möjligt.
      Vi behöver:
      • En närbild som tydligt visar skadan på din produkt samt en helhetsbild på produkten
      • Beskrivning av skadan
      • Kvittonummer eller unikt ID som du finner långt upp till höger på ditt kvitto
      • Skriv också med om det var några skador på emballaget
      OBS - Undvik att använda den skadade produkten om det är en omfattande skada som kan påverka funktionen.

Registrera din skada här

Du blir därefter kontaktad av vår kundtjänst för vidare behandling av ärendet. Vi tar kontakt med dig så fort vi har möjlighet.

Ta vara på alla tillbehör och emballage. Produkten kan bli utbytt, reparerad eller få ett prisavdrag beroende på skadans omfattning.



Du kan givetvis alltid kontakta vår kundtjänst för hjälp och information.

Varor levererade via post

Så här gör du:

  1. Packa försiktigt upp varan och undersök den noggrant. Notera och ta eventuellt en bild på skadan.
  2. Anmäl skadan så fort som möjligt till vår kundtjänst.
  3. När retursedeln är mottagen, returnerar du varan utan kostnad

Skadade varor skall alltid returneras med tillhörande tillbehör och emballage