Transportskada
Om produkten skulle vara skadad när du mottar den, reparerar eller ersätter vi den utan kostnad.
Stora varor levererade med hemleverans
Så här gör du:
- Packa försiktigt upp emballaget och inspektera noggrant innehållet. Notera och ta bilder av skadan (gäller även skador på emballage).
- Om möjligt, rapportera till chauffören som levererade varan.
- Anmäl skadan så fort som möjligt.
Vi behöver:
- En närbild som tydligt visar skadan på din produkt samt en helhetsbild på produkten
- Beskrivning av skadan.
- Kvittonummer eller unikt ID som du finner långt upp till höger på ditt kvitto
- Skriv också med om det var några skador på emballaget
OBS - Undvik att använda den skadade produkten om det är en omfattande skada som kan påverka funktionen.
Varor levererade via post
Så här gör du:
- Packa försiktigt upp varan och undersök den noggrant. Notera och ta eventuellt en bild på skadan.
- Anmäl skadan så fort som möjligt till vår kundtjänst.
- När retursedeln är mottagen, returnerar du varan utan kostnad
Skadade varor skall alltid returneras med tillhörande tillbehör och emballage.