Sommarrean pågår för fullt! Se alla deals

Hoppa över navigation

Nördic AB

Det svenska varumärket och webbshopen NÖRDIC hittades 2019 av ett team med flera decennier av framgång från tillbehörsbranschen. Konceptet är att erbjuda ett utvalt utbud av eftertraktade IT- och mobiltillbehör till mycket konkurrenskraftiga priser. Detta är möjligt tack vare ett mycket noggrant val av leverantörer och produkter och ett effektivt sätt att arbeta. Vår förpackning är minimalistisk och så miljövänlig som möjligt. Vi skär ner alla onödiga kostnader och undviker en negativ påverkan på miljön så långt vi kan.

Returinformation

Hur returnerar jag en produkt jag ångrar köpet på? Logga in på Elgiganten.se Öppna orderhistoriken på Mina Sidor Hitta din order och klicka på "Kontakta Partner" Skriv att du önskar returnera eller byta din produkt och tryck på "Skicka in". Nördic AB kontaktar dig via mail med information om hur du gör för att returnera din produkt. OBS! Produkter sålda och levererade av Nördic AB kan inte returneras till Elgigantens butiker. Ångerrätt Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar och returnera varan. Ångerrätten gäller från dagen efter att du har tagit emot varan. Ångerrätt gäller inte för företag. Det är viktigt att varan som returneras är i säljbart skick dvs oanvänd, oskadd, ren och packad i originalförpackning med alla tillhörande delar, etiketter och eventuell manual. Ej uthämtad försändelse betraktas inte som utnyttjande av ångerrätten. Kunden står för returfraktkostnaden. Paketet kan skickas antingen direkt till vår adress eller till ett uthämtningsställe. Vi kan skicka en retursedel mot ett avdrag på 60kr från återbetalningen. Vi kan ej ta emot paket från Schenker eller GLS. Så här gör du när du vill använda din ångerrätt: 1- Du ska återsända varan till oss senast 14 dagar efter den dag då du har meddelat oss att du kommer att utöva ångerrätt. 2- Om du har öppnat och undersökt produkten, packa ner den noga först i originalförpackningen och sedan i en lämplig transportförpackning (låda, bubbelpåse o dyl) som skyddar varan väl. Om möjligt använd samma emballage som du fått varan levererad i. 3- Viktigt! Märk transportförpackning med namn och ordernummer. Detta är nödvändigt för att vi ska kunna identifiera din order och behandla returen. 4- Skicka returen till: Nördic AB Nytorpsvägen 13B 191 35 Sollentuna 5- Returen behandlas inom 3–10 dagar efter att vi har mottagit den. Därefter godkänner vi återbetalningen till betalningsmottagaren (ex. Klarna). Återbetalning sker med samma betalningssätt som du själv använt vid beställningen. Det är viktigt att originalförpackning inte skadas så undvik att skriva på originalförpackningen eller klistra på tejp. Om produkten returneras i annat skick kan ett prisavdrag på minst 30% av produktens värde göras vid återbetalningen. Vi behåller oss även rätten att neka återköp om den returnerade produkten eller dess förpackning inte är i säljbart skick. Hls Nördic Kundtjänst

Nördic AB Genomsnittligt betygDenna produkt har blivit bedömd som 3.35 av 5 möjliga stjärnor.3.4 96
Sortera efter
1–48 av 1233 produkter