Hoppa över navigation
  • support-mobile-cs-b2b-cnm-241631-1920x320-se

    Supportavtal för mobil | Företag

     - molnlagring ingår 

    När du får en ny mobiltelefon på jobbet förstår vi att du vill komma igång snabbt. Med ett supportavtal får du precis den mobil du vill ha redan från början. Längs vägen får du snabb hjälp när du behöver det, vilket ger dig mer tid att jobba än att lösa tekniska problem.

    Vad får du med ett mobilsupportavtal?

    Med en ny mobiltelefon:

    • Uppsättning av företagets nya telefon (gäller både Android och iPhone).
    • Uppackning och visuell inspektion av produkten.
    • Initial konfiguration, start och installation (utförs på ett supportcenter i en av våra butiker):
      • Inställning av säkerhetsinställningar 
      • Konfiguration av mobildata 
      • Installation av SIM-kort
      • Installation av tillbehör som Screensmart, bumper (tillbehör säljs separat)
    • Dataöverföring från vilken gammal telefon som helst 
    • Antivirus från McAfee Live och VPN-paket för företag. 
      • Säkerhet på hemmakontoret och när du reser med McAfee VPN-lösning 
      • McAfee Live Safe-paket som skyddar integritet, identitet och enheter
    • Säker och norsk molnlagring från Jottacloud Business:
      • All data lagras i Norge - integritet i världsklass.
      • 500GB lagring och 2 användare ingår.
      • 2-faktors autentisering för ökad säkerhet.
      • Synkroniserar alla dokument över enheter.
      • Kan användas över Microsoft och Mac, Android och iPhone.

    Lite längre fram:

    • Obegränsad support på våra supportcenter i butik (gäller under avtalsperioden). 
      Obegränsad fjärrassistans från Elkjøp Technical HelpDesk vid behov (gäller under avtalsperioden):
       
      • Genom appen RemoteFix får du fjärrhjälp direkt på skärmen.
      • Via RescueLens-appen kan helpdeskoperatören se genom din telefon. Praktiskt när du har anslutningsproblem.