Tjänster & TillbehörTjänsterSupportavtalSupportavtal för företagSupportavtal för surfplatta | Företag

Supportavtal för surfplatta | Företag
När du får en ny surfplatta för jobbet förstår vi att du är sugen på att komma igång. Med ett supportavtal får du precis den surfplatta du vill ha redan från början. Om du stöter på några problem senare, får du obegränsad support, vilket ger dig mer tid för produktivt arbete.
Vad får du med ett supportavtal för surfplattor?
Med en ny surfplatta:
- Uppstart av företagets nya surfplatta (utförs på ett supportcenter i någon av våra butiker).
- Uppackning och visuell inspektion av produkten.
- Initial konfiguration, start och installation (Android eller iOS):
- Inställning av säkerhetsinställningar.
- Konfiguration av mobildata.
- Installation av SIM-kort.
- Installation av tillbehör som Screensmart, bumper (tillbehör säljs separat).
- Antivirus från McAfee Live och VPN-paket för företag:
- Säkerhet på hemmakontoret och när du reser med McAfee VPN-lösning
- McAfee Live Safe-paket som skyddar integritet, identitet och enheter
- Säker och norsk molnlagring från Jottacloud Business:
- 500GB storage and 2 users included.
- 500GB lagring och 2 användare ingår.
- 2-faktors autentisering för ökad säkerhet.
- All data lagras i Norge - integritet i världsklass.
- Kan användas över Microsoft och Mac, Android och iPhone.
Längre fram på vägen:.
- Obegränsad support på våra supportcenter i butik under avtalsperioden.
- Obegränsad fjärrassistans från Elgiganten Technical HelpDesk vid behov under avtalsperioden:
- Genom appen RemoteFix får du fjärrhjälp direkt på skärmen.
- Via RescueLens-appen kan helpdesk-operatören se igenom din surfplatta. Praktiskt när du har anslutningsproblem.Through the RescueLens app, the help desk operator can see through your tablet. Handy when you have connection problems.