Hoppa över navigation
  • Hvidt EPOQ Trend-køkken med hvid bordplade, sorte detaljer og hvidevarer i en åben køkkenløsning med spisebord og stole

    Epoq-reklamation – vi hjälper dig snabbt

    För en effektiv och snabb hantering av ditt ärende är det viktigt att vi får så korrekt dokumentation som möjligt. Detta är lätt att ta hand om med vår guide för skador.

    Såhär använder du guiden för skador:

    För en smidig process med uppladdning av bilder rekommenderar vi att du använder en mobiltelefon eller surfplatta för registreringen av din reklamation.


    1. Logga in på «Min sida» med samma mejl som köpet är registrerat på.
    2. Hitta rätt kvitto och tryck på «Skapa reklamation»
    3. Välj den eller de produkter du har problem med.
    4. Dokumentera problemet enligt beskrivningen i reklamationsguiden.
    5. När du har slutfört registreringen av skadan/felet får du ett bekräftelsemail, och vi kommer att behandla din reklamation.

    Logga in

    Om du inte hittar ditt kvitto på Min sida, vänligen kontakta kundtjänst.

    Exempel från skadeguiden

    När du hittat ditt kvitto på «Min sida» och tryckt på «Skapa reklamation», följ vägledningen i guiden för skador för en snabb och enkel registrering.