KundtjänstLeverans - vi kan hjälpa dig
Viktig information!
Tjänsten hemleverans är endast tillgänglig till leveransadresser där lastbilar har farbar väg till slutmålet, med fri obehindrad trafik. Leveranser till öar, som saknar förbindelse (bro eller tunnel) till fastlandet eller regelbundna färjeförbindelser, levereras till närmaste färjeläge/färjekaj. Det är kundens ansvar att säkerställa att paketet kommer att tas emot vid den angivna platsen.
Vi skickar både enkelbemannade och dubbelbemannade bilar. Vid leverans med inbärning kan du som kund behöva vara behjäplig med inbärning på postnummer som börjar på 8* eller 9*. Här kan du se vilka postnummer som omfattas. Vid köp av installation är det alltid en dubbelbemannad bil oavsett postnummer.

Mer än leverans
Vi kan hjälpa dig med så mycket mer än bara leveransen. Kanske vill du kunna använda din nya TV, tvättmaskin eller telefon på en gång? Vi kan hjälpa dig med det!
- Uppackning: Vill du slippa besväret med att packa upp alla varor, samt slänga allt emballage efteråt? Vi kan fixa det åt dig! Kom ihåg att välja med uppackning om du beställer online
- Montering, installering och Ready to Go: Vi hänger gärna upp TV:n på väggen, eller kopplar till vatten och ström till tvättmaskinen – för att nämna ett par saker.
- Återvinning: Har du en gammal tvättmaskin som ska kastas, kan vi ta med den till återvinning åt dig. Kom ihåg att du alltid kan lämna gamla produkter direkt till butiken, utan kostnad!