Marketplace Service & Support vanliga frågor (FAQ)
Om du har frågor om en order, ber vi dig ta kontakt med Partnern via meddelandefunktionen på mina sidor. Partnern kommer svara på din fråga inom två arbetsdagar. Når Partnern har svarat på din förfrågan kommer du få en notis på e-postadressen du uppgav när du beställde produkten.
Om varan du har tagit emot inte stämmer överens med beskrivningen på produktsidan, ber vi dig kontakta Partnern direkt. Partnern kommer svara på din förfrågan inom två arbetsdagar. Om du inte hör från Partnern inom två arbetsdagar, kan du kontakta Elgigantens Kundservice för att få hjälp.
Det är alltid Partnerns ansvar att lösa ditt problem på bästa möjliga sätt. Det händer dock att saker inte alltid går som planerat! Om du inte är nöjd med sättet en Partner har löst ett problem, kan du kontakta Elgigantens kundservice När du tar kontakt med oss, ber vi dig ha ordernummer och detaljer om problemet med Partnern klart, så att vi kan undersöka problemet ytterligare så snabbt som möjligt.
Om du inte är nöjd med den lösning som en av våra Partners föreslår, ta då kontakt med Elgiganten kundservice. Detta alternativ kan möjligtvis ta något längre tid, men vi försöker att lösa ditt problem innanför sju arbetsdagar.
Kontaktar du Elgigantens kundservice innan du tar kontakt med aktuell Partner, kommer du att bes om att ta upp problemet med den Partner det gäller som första steg.
När du har skickat ett meddelande till en av våra Partners via Min sida, ska Partnern svara på din förfrågan så snabbt som möjligt. Om du inte har fått en bekräftelse på ditt meddelande från Partnern inom två arbetsdagar, kan du kontakta Elgigantens kundservice.
Om du kontaktar Elgiganten Kundservice innan du kontaktar Partnern direkt, kommer du bes att kontakta Partnern som första steg.
Om din order inte kommer fram eller ordern saknar vissa varor, ber vi dig kontakta Partnern direkt för att hitta en lösning. Du kan enkelt kontakta Partnern via mina sidor.
Om du kontaktar Partnern för att en del varor från ordern saknas, kommer Partnern kunna informera dig om varan som saknas är skickad separat eller om det har uppstått ett problem med den här delen av ordern. Partnern kommer svara på förfrågningar inom två arbetsdagar. Om Partnern inte har svarat inom två arbetsdagar, kan du kontakta Elgigantens kundservice. Det här alternativet kan ta längre tid, men vi kommer försöka att lösa ditt problem inom sju arbetsdagar.
När din order är färdig kommer du få ett e-mail med frågor om att ge feedback om Partnern. Din köpupplevelse är, självfallet, det viktigaste för oss. Om du känner för att dela med dig av din köpupplevelse, sätter vi stor pris på din hjälp!